تحقیقی در مورد راههايي براي بهبود وبسايت تجاري[1]
دسته بندي :
فنی و مهندسی »
کامپیوتر و IT
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 27
تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثر و معمول _24
سر فصل ها:
1. مقدمه
2. وبسايت چگونه بايد ايجاد شود
3. ديدگاههاي مشتري
4. چارچوب فرآيند ـ ارزش
5. كتابفروشيهاي برخط
5-1. ويژگيهاي وبي در كتابفروشيهاي برخط
6. خلاصه
7. نتيجهگيري
8. منابع
دید اجمالی :
مقاله حاضر چارچوبي براي تحليل و دستهبندي ويژگيهاي طرح يك وبسايت در قالب ماتريسي از كاركردهاي كسبوكارانه در برابر ارزشهاي مورد نظر مشتريان- ارائه ميكند. اين چارچوب, زمينهساز ايجاد طرحي براي يك وبسايت تجاري است كه كليه جنبههاي دخيل در داد و ستد را شامل ميشود. همچنين مثالهايي از ويژگيهاي وب بيان ميشوند كه از نظر مشتريان يا بازديدكنندگان بايد مورد ارزيابي قرار گيرند. از آنجا كه ممكن است ديدگاه مشتريان با ديدگاه شركت متفاوت باشد, آن دسته از ويژگيهاي وب در اين چارچوب انتخاب شدهاند كه با ارزشهاي موردنظر مشتريان، رابطه مستقيم دارند؛ ويژگيهايي كه فقط مزاياي راهبردي را براي شركت به همراه دارند ولي براي مشتريان, ناملموساند، كاملا كنار گذاشته شدهاتد.
«دونا ال. هافمن» و ديگران وبسايتهاي تجاري را به شش دسته مجزا تقسيم ميكنند (Hoffman et al., 1995): ويترين برخط محصولات[2]، حضور در اينترنت[3]، محتوايي[4]، تفريحي[5]، مهيج[6]، عاملهاي جستجوگر[7].
در مقايسه با ديگر طبقهبنديها، سايتهايي كه صرفاً براي حضور در اينترنت طراحي شدهاند داراي ساختار سادهتري هستند. اگرچه بسياري از اين سايتها همراه با ابرپيوندها[8] و صفحات وب چندرسانهاي هستند اما غالباً يك بروشور سازماني ديجيتاليشده ميباشند كه براي ارائه آگهي
هاي ثابت يا نشاندادن مشخصات و نشانهاي يك شركت به كار ميروند (Hoffman, et al.,1995; Vedder,et al., 1997).
بسياري از شركتها فقط به راههاي ورود آسان به اينترنت علاقهمند ميباشند.